Witaj, nieznajomy! [ Zarejestruj | Zaloguj sięrss

Classified Ads / Najnowsze

Stały zwiazek

Część mam na imię Michał szukam kobiety wyrozumiałej, lubiącej spacery po lesie jazdę rowerem która spróbuj pokochać mężczyznę po przejściach i postara się zroz...

52 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Związek

Hej. Na imię mam Mariusz jestem osobą bez nałogów pracuje dzieci własnych nie mam mieszkam na wsi szukam dziewczyny ze wsi do związku stałego może mieć dziecko ...

50 liczba wyświetleń,  dzisiaj

dU2ktlFMDNkYzU3MWE5YmVkOWI3NjU4MWFlZjM3YjEyYTg1MTAvZTFhMDAxZGViY2I0OTU1ZWM4YjZkODMzZmE1ZDEwMDQuanBnk5UDAADNB2jNB2iVAs0D6ADCw5UCAM0D6MLD.jpeg

Poznam miłą Panią

Witam poznam uroczą panią .Ja uśmiechnięty, wesoły, nie pijący, nie palący, lubię gotować.

119 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Związek

Hej na imię mam Mariusz mieszkam na wsi jestem bez nałogów pracuje dzieci własnych nie mam szukam dziewczyny ze wsi do związku stałego może mieć dziecko mogę zm...

82 liczba wyświetleń,  dzisiaj

IMG_20221022_151408_923

Miły kulturalny facet

Miły kulturalny facet szczery uczciwy z miłą chęcią poznam fajna miłą kobietę poznaj i przekonaj się pozdrawiam.

111 liczba wyświetleń,  dzisiaj

witam szukam dziewczyny od 18 do 30 lat

Witam serdecznie szukam dziewczyny ładniej zgrabnej brunetki lub bladynki z poczuciem humoru która szuka chłopaka i jest samotna która pragnie się poznać i zało...

136 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Poznam

Mam 30 lat, szukam fajnych kolegów i koleżanek do wspólnych spotkań i wyjść na miasto, by stworzyć paczkę znajomych w wieku 25-35 lat:)

1530 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Poznam nowych znajomych

Poznam kumpli do wyjść na miasto, do klubów, na piwo, w wieku 30-40 lat

538 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Poznam kobietę na stałe

Wolny mężczyzna bez nałogów po 40-tce pozna wolną niezależną kobietę w wieku 35-48 lat, cel - stały związek na dłużej. Mrągowo i okolice do 50 km

940 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Osobę towarzyszącą na imprezę

Poznam wolnego faceta w wieku 30-40 lat na imprezę 21.01 (domówka u znajomych), umiejącego tańczyć i nie nadużywającego alkoholu - z Warszawy (Ochota, centrum).

559 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Romantyczne spotkania we dwoje

Poznam szczupłą Panią 35-45 lat która lubi być rozpiieszczana... Całe Pomorze. Warto

777 liczba wyświetleń,  dzisiaj

poznam

poznam mila i wierna kobiete do lat 53 normalnej figury

522 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Poznam

Wolny , niepalący Krakowianin 59L zaprzyjazni sie z Kobietą ( 50-60L) z Krakowa lub z bliskich okolic np. Wieliczka , Niepołomice . Wiecej cos o mnie w ewent...

187 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Poznam

Wolny , niepalący Krakowianin 59L zaprzyjazni sie z Kobietą ( 50-60L) z Krakowa lub z bliskich okolic np. Wieliczka , Niepołomice . Wiecej cos o mnie w ...

190 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Związek

Hej. Na imię mam Mariusz mieszkam na wsi jestem bez nałogów pracuje dzieci własnych nie mam szukam dziewczyny ze wsi do związku stałego może mieć dziecko mogę z...

227 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Classified Ads / Popularne

popisze smsy

hej jestem 24 letnią puszysta wesoła dziewczyna. Jeśli czasem ci się nudzi masz ochotę z kimś popisać to czekam na smsa poznajmy się. Tylko Orange 690158034 na ...

20071 liczba wyświetleń,  dzisiaj

304078_151331598296907_341977653_n

hej …

hej mam na imię Ilona pochodzę z mazowieckiego mam 32 lata jestem szczupłą brunetką -strzelcem jesli chcesz mnie poznać poprostu spytaj..

13281 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Kobietka

Kobieta jakich już prawie nie ma …

Witam Cię, pojawiłam się tu gdyż zaczęłam dostrzegać minusy bycia singielką... Brakuje mi partnera, z którym mogłabym spędzić wspólnie weekend, wolne wieczo...

10290 liczba wyświetleń,  dzisiaj

697308026 FAJNA NA STALE

szczera atrakcyjna sympatyczna

8649 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Uczucie….

Jeżeli mieszkasz w Krakowie lub okolicy,i tak jak ja jesteś sama, a masz dość patrzenia w monitor komputera z nadzieją że ktoś napisze, to napisz do 47-letniego...

8332 liczba wyświetleń,  dzisiaj

(;;

Mam na imię Dorota mam lat 27, szukam pana który mnie pokocha i ja go też który mnie doceni jaką jestem będzie z mną na te złe chwile i na te dobre chwile będzi...

8217 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Karola, styczeń 2013 jpg6

Szukam kogoś,kto zabarwi mój świat ;)

Chętnie poznam kogoś, kto ubarwi moje życie - na chwilkę, godzinkę, miesiąć, rok , lata? - to się okaże ;)

7439 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Ja na sofie

szukam drugiej połowy

mam 22 lata poszukuje mężczyzny do stałego zwiazku w wieku 23-31 lat z woj lubelskiego-podkarpackiego poznajmy sie

7260 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Obraz 191

dzwiek samotnosci:(

mila brunetka pozna kogos kto przerwie jej samotnosc...

7225 liczba wyświetleń,  dzisiaj

szukam kogos kto mnie polubi

szukam kogos do pszyjazni i esemesowanie pszez telefon to moj numer tel 886648091

7005 liczba wyświetleń,  dzisiaj

IMG_0316

HEJ

HEJ MAM NA IMIĘ ILONA POCHODZE Z MAZOWIECKIEGO MAM 32 LATAJESLI CHCESZ WIEDZIEC WIĘCEJ PYTAJ.... KTO PYTA NIE BŁĄDZI:)

6901 liczba wyświetleń,  dzisiaj

DSC02399

Poznam miłego pana ;)

kontakt: becia30becia@interia.pl poznam miłego pana wiek do 45 lat z woj. dolnośląskiego

6793 liczba wyświetleń,  dzisiaj

stały związek

szczery godny zaufania

6675 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Obciągnę facetowi.

Jestem facetem i szukam faceta.Szukam zdecydowanego i pozytywnie nastawionego do życia chłopaka, który tak samo chciałby spróbować czegoś nowego. Liczy się dobr...

6657 liczba wyświetleń,  dzisiaj

1063728_175978112574417_692701601_o

poznam

Jestem młodą spontaniczna i wesoła. Choć prawde mówiąc stracilam już nadzieje na szczescie.chętnie poznam kogoś kto tak jak ja zasługuje na szczęście:-)

6394 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Classified Ads / Losowe

Chętnie poznam kogoś

Chętnie poznam kogoś do popisania, z czasem do stałego związku. Jak sie zakocham to po uszy, a wierna jestem jak pies i tego tez oczekuję od mojej drugiej polow...

1797 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Ogłoszenie dla pań

Witam. Szukam dziewczyny która chciała by ze mna po popisać na GG albo która by chciała spotykać się na bliższe spotkania  :) Jestem zadbanym chłopakiem i miłym...

967 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Szykam przyjazni milości

Cześć dziewczyny mam 22 lat jestem miłym chlopakiem i poznam fajną dziewczynę z woj lubelskiego

986 liczba wyświetleń,  dzisiaj

czemu by nie :)

Szukam Kobiety potrafiącej być sobą. Mającą swoje zdanie z którym łatwo się żyje dla niej i dla innych. Wygląd nie ma dla mnie aż tak znaczenia ponieważ ważne ...

1130 liczba wyświetleń,  dzisiaj

poznać się

mam na imię kamila mam lat 23 jestem miła i otwarta kobieta szukam faceta idealnego i spaniałego i pewny siebie musi być jestem wysportowana trenuje 13 lat judo...

1525 liczba wyświetleń,  dzisiaj

dawio

szukam dziewczyny

1688 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Poznam

Witam.Mam 42 lata jestem rozwiedziony. Chciałbym tu poznać kogoś kto zemną popisze,porozmawia a później czasz pokaże co i jak. Zapraszam do nawiązania znajomośc...

812 liczba wyświetleń,  dzisiaj

gorące sms tylko panie

Hej jestem Marcin mam 24 lata z chęcią popisze z młodą fajną dziewczyną gorące sms mms zapraszam :*

1140 liczba wyświetleń,  dzisiaj

czy znajde tu milosc

szukam cie na dobre i zle jestem po przejsciach.licze na prawdziwa milosc.potrzebuje twojego serca.ostatni raz probuje w necie.licze ze tobie serduszko skradne ...

1113 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Miłość, Przyjażń

Witam, miły, spokojny 24-latek pozna interesujacą kobietę, jestem osoba otwarta, jeśli chcesz mnie poznać pisz śmiało..

916 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Poznam dziewczyne

Hej. Poznam kobietę w każdym wieku która będzie chciała Mi pokazywać swoje stópki

895 liczba wyświetleń,  dzisiaj

szukam przyjaciolki

Witam mam 28 lat, szukam ta droga, czyli wirtualna przyjaciolki, w prawdziwym swiecie cos sie urwalo, i postanowilam tu napisac, szukam dziewczyny od 20 do ?? L...

956 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Realna miłość :*

Hej mieszkam w okolicach Pszczyny. Uczę się w technikum gastronomicznym . Lubię chodzić na spacery , jeździć na rowerze , czytać książki , gotować . Jestem mił...

1312 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Szukam przyjaciółki :)

Witam :) jestem normalną 23-letnią dziewczyną z Inowrocławia. Szukam koleżanek z mojej miejscowości lub z pobliskich okolic na realne spotkania przy kawie, wyp...

961 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Poznam dziewczynę/chłopaka z Warszawy i okolic

Chętnie poznam nowe osoby w wieku 20-25 lat z Warszawy i okolic. Piszcie na GG lub takaja.9 @ o2 . pl

1118 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Classified Ads / Kobiety

Stały zwiazek

Część mam na imię Michał szukam kobiety wyrozumiałej, lubiącej spacery po lesie jazdę rowerem która spróbuj pokochać mężczyznę po przejściach i postara się zroz...

52 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Szukam poważnego związku

Witam wszystkich odwiedzajacych, chciałabym tutaj poznac wartościowego mężczyzny z którym stworze powazny związek. Jestem osobą puszysta, co do charakteru to: ...

593 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Zapoznam

Witam.Mam na imię Kasia,mam 37lat jestem ze Świętochłowic, zapoznam tą drogą miłego, wolnego kulturalnego mężczyznę w wieku 36-49lat najlepiej z moich okolic.

667 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Do koleżeńskich rozmów i przyjaźni

Szukam kogoś do koleżeńskich rozmów o codziennych sprawach i zainteresowaniach. Kontakt email, osoby z całego kraju. Jestem samotna, "z dziećmi", o szerokich z...

828 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Osobę towarzyszącą na imprezę

Poznam wolnego faceta w wieku 30-40 lat na imprezę 21.01 (domówka u znajomych), umiejącego tańczyć i nie nadużywającego alkoholu - z Warszawy (Ochota, centrum).

559 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Wieczory coraz dłuższe…

Może na początek poklikamy i poznamy się bliżej...? Zapraszam tylko poważnych i wolnych facetów 27-35 lat. Uwaga: Panom, którzy od lat odpisują na wiele różny...

647 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Długi weekend

Cały weekend mam dużo wolnego czasu, chętnie się spotkam na spacer, kawę, pogaduszki z osobą w podobnym wieku,. Jestem pogodną, rozmowną osobą, pozytywnie nasta...

624 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Cos prawdziwego

Witam.Chciałabym tu poznac kogos normalnego,dla kogo sa wazne takie wartosci jak uczucia szczerosc wiernosc szacunek.Ja mila powazna,zaradna szczera po przejsci...

1460 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Na stałe

Mam 24 lata, Twój wiek tak do 35-tki, najlepiej bez zobowiązań i dzieci. Woj. zachodniopomorskie. Czekam, odezwij się, wszystko jest przed nami...

1253 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Poznajmy się :)

Chętnie się z kimś spotkam w ten weekend w celu urozmaicenia czasu wolnego, niech się coś dzieje ciekawego .... Ona36

1329 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Nowe znajomości na wiosnę:)

Chciałabym poznać osoby lubiące aktywność w plenerze, spotkania przy grillu czy aktywonściach sportowych, pogaduszki przy kawce i ciachu itp. Piszcie, proponuj...

1016 liczba wyświetleń,  dzisiaj

dns

Wolna kobieta pozna wolnego mężczyznę

Jestem po rozwodzie. Chętnie znów poznam kogoś, kto pozwoli mi przeżyć chwile szczęścia raz jeszcze. Odległość nie ma znaczenia, ważne jest porozumienie dusz i ...

2293 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Kogoś do chodzenia po górach

Uwielbiam wysokie góry, chodzić po Tatrach, zdobywać szczyty swoich możliwości. Masz podobną pasję? Zapraszam do wspólnych wędrówek, możemy pogadać i pomilczeć,...

952 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Poznam dojrzałego Pana

Kobieta po rozwodzie, pracująca, z własnym M, bez zobowiązań pozna Pana dojrzałego, szczupłego, zmotoryzowanego, bez nałogów, aby miło spędzić czas i może nawet...

1156 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Na upalne lato

Potrzebny mężczyzna do wakacyjnych wypadów i oglądania razem zachodów słońca. Morze, jeziora mazurskie, przygoda - czekają!

828 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Classified Ads / Mężczyźni

Związek

Hej. Na imię mam Mariusz jestem osobą bez nałogów pracuje dzieci własnych nie mam mieszkam na wsi szukam dziewczyny ze wsi do związku stałego może mieć dziecko ...

50 liczba wyświetleń,  dzisiaj

dU2ktlFMDNkYzU3MWE5YmVkOWI3NjU4MWFlZjM3YjEyYTg1MTAvZTFhMDAxZGViY2I0OTU1ZWM4YjZkODMzZmE1ZDEwMDQuanBnk5UDAADNB2jNB2iVAs0D6ADCw5UCAM0D6MLD.jpeg

Poznam miłą Panią

Witam poznam uroczą panią .Ja uśmiechnięty, wesoły, nie pijący, nie palący, lubię gotować.

119 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Związek

Hej na imię mam Mariusz mieszkam na wsi jestem bez nałogów pracuje dzieci własnych nie mam szukam dziewczyny ze wsi do związku stałego może mieć dziecko mogę zm...

82 liczba wyświetleń,  dzisiaj

IMG_20221022_151408_923

Miły kulturalny facet

Miły kulturalny facet szczery uczciwy z miłą chęcią poznam fajna miłą kobietę poznaj i przekonaj się pozdrawiam.

111 liczba wyświetleń,  dzisiaj

witam szukam dziewczyny od 18 do 30 lat

Witam serdecznie szukam dziewczyny ładniej zgrabnej brunetki lub bladynki z poczuciem humoru która szuka chłopaka i jest samotna która pragnie się poznać i zało...

136 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Poznam

Wolny , niepalący Krakowianin 59L zaprzyjazni sie z Kobietą ( 50-60L) z Krakowa lub z bliskich okolic np. Wieliczka , Niepołomice . Wiecej cos o mnie w ewent...

187 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Poznam

Wolny , niepalący Krakowianin 59L zaprzyjazni sie z Kobietą ( 50-60L) z Krakowa lub z bliskich okolic np. Wieliczka , Niepołomice . Wiecej cos o mnie w ...

190 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Związek

Hej. Na imię mam Mariusz mieszkam na wsi jestem bez nałogów pracuje dzieci własnych nie mam szukam dziewczyny ze wsi do związku stałego może mieć dziecko mogę z...

227 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Związek

Hej. Na imię mam Mariusz nie mam żadnych nałogów, pracuje, mieszkam na wsi szukam dziewczyny ze wsi do związku stałego może mieć dziecko mogę zmienić też miejsc...

348 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Związek

Hej. Na imię mam Mariusz jestem bez nałogów dzieci własnych nie mam pracuje mieszkam na wsi szukam dziewczyny ze wsi do związku stałego może mieć dziecko odległ...

418 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Szukam towarzyszki na życie

Miły szczery i sympatyczny 30 latek chętnie pozna spokojną i skromną dziewczynę z województwa lubelskiego . Interesuje mnie dziewczyna z która można stworzyć sz...

439 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Romantyczna Przyjaźń

Poznam dziewczynę na wspólne spędzanie czasu że sobą,spacery, podróże.Porostu zaufaj mi i choć troszkę polub mnie..Możesz napisać do mnie mój numer telefonu 667...

495 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Na-Dobre i na-Złe

Ślicznie pozdrawiam.Jestem 46-letnim mężczyzną,176-wzrostu,blond ciemne włosy i piwne oczy, zodiakalny Raczek.. Poszukuję milej, wrażliwej i o dobrym sercu Kobi...

392 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Poznam

Mężczyzna , 44 l, miły, spokojny, z poczuciem humoru, wzrost 172 cm, normalnej budowy ciała, oczy niebieskie, włosy ciemne blond, pracujący, niezależny finansow...

412 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Związek

Hey. Na imię mam Mariusz mieszkam na wsi jestem bez nałogów dzieci nie mam szukam dziewczyny ze wsi do związku stałego może mieć dziecko odległość znaczenia nie...

397 liczba wyświetleń,  dzisiaj

Witaj na Poznajmy się!

Zamieść swoje ogłoszenie i daj się poznać już dziś - to nic nie kosztuje!

Chcesz skończyć z samotnością, znaleźć miłość, przyjaźń lub nowych znajomych? Zapraszamy do korzystania z naszego portalu - Poznajmy się. Tutaj nie musisz wypełniać długich formularzy ani odpowiadać na dziwne pytania. Dodawanie ogłoszeń po zarejestrowaniu się jest proste i szybkie, a w dodatku bezpłatne. Możesz również zalogować się przez swoje konto google lub facebook. Poświęć swój cenny czas na poznawanie wielu ciekawych ludzi, a nie na pisanie!

Poleć nas znajomym, stwórzmy razem miejsce naszych spotkań.

Dołącz do nas!

Reklama

Polecamy

Artykuły

Sprawdź, co najbardziej działa na mężczyzn!
Co dzisiaj działa na mężczyzn? Czy wolą kobiety - kusicielki - seksowne wampy, odsłaniające co nieco, czy też intryguje ich

Różnica pomiędzy "miłością" warunkową, a miłością prawdziwą
Są dwie bardzo duże potrzeby ludzi: kochać i być kochanym. Każdy tęskni za miłością, nawet jeśli się do tego nie

W małżeństwie seks smakuje lepiej
Życie seksualne małżonków jest bardziej udane, niż singli – częściej uprawiamy seks, a związany z tym dotyk i orgazm wzmacniają